Przyjęcie weselne to jedna z najpiękniejszych uroczystości w życiu pary, jednak wymaga ono wielu miesięcy intensywnych przygotowań. Każda para młoda szuka rozwiązań, które najbardziej sprawdzą się w ich przypadku. Organizacja wesela w hotelu zyskuje wielu zwolenników – część weselnych przygotowań spada bowiem na barki hotelowej obsługi. Jakie są plusy organizacji wesela w hotelu?

Nocleg dla gości

Przyjęcie weselne w hotelu ma dużo sensu szczególnie w przypadku par, które spodziewają się gości zza granicy lub pragną urządzić swoje wesele poza miastem. Wtedy ważne jest, by znaleźć nocleg dla gości, co hotel może zapewnić. Organizacja wesela w takim obiekcie wiąże się z tym, że wszyscy nasi goście mogą spokojnie odpocząć po przyjęciu, nie zaś tylko niektórzy, jak ma to często miejsce w przypadku sali weselnej lub restauracji. Para młoda może przyjechać do hotelu na noc przed samym ślubem i odpowiednio przygotować się do uroczystości.

Jedzenie

W ramach przyjęcia weselnego w hotelu, otrzymujemy także catering oraz profesjonalną obsługę sali. W restauracji hotelowej możemy skosztować próbnego menu i razem z szefem kuchni ustalić wszelkie szczegóły dotyczące jedzenia na weselu. A to uwzględnia alergie gości, preferencje żywieniowe, a także różne dania z zagranicznych kuchni. Jedzenie przygotowywane będzie na miejscu i serwowane przez wyszkoloną obsługę kelnerską, która doskonale zna rozkład sali i wie, jak się po niej poruszać. Dzięki temu, nasi goście mogą bawić świetnie się do białego rana!

Lokalizacja i otoczenie

Ważna jest również sama lokalizacja oraz tereny wokół naszej sali weselej. Hotele z reguły położone są w malowniczych okolicach, w pobliżu jezior i lasów – stanowi to idealne tło na sesję zdjęciową lub spacer dla naszych gości. Jeśli marzymy o ślubie blisko natury, z dala od miasta, warto zdecydować się na organizację wesela właśnie w hotelu.

Źródło: Hotel Olandia

Potrzebne wsparcie

Hotele często oferują parom młody pomoc w organizacji przyjęcia. Często to właśnie obsługa hotelowa dekoruje salę weselną. Hotele mogą również polecić nam dobrego fotografa czy cukiernię, z którymi współpracują. Posiadają odpowiednie zaplecze techniczne, by nagłośnić kapelę czy DJ na naszym przyjęciu. Obsługa hotelowa może zająć się także organizacją transportu gości do domu lub na lotnisko.

A po weselu…

Para młoda wraz z gośćmi może odprężyć się w SPA i zregenerować siły po nocy pełnej wrażeń. Na gości czeka wiele atrakcyjnych zabiegów, które przywrócą wszystkim siły.

Poprzedni artykułW jaki sposób przygotować się do pierwszego tańca?
Następny artykułRetro fotobudka

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj